روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "وی‌ای‌آر ایرانی، همچنان در اختیار سرخابی‌ها" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

وی‌ای‌آر ایرانی، همچنان در اختیار سرخابی‌ها

با اعلام کمیته داوران 4 مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر با استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدئویی برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در هفته پنجم لیگ برتر مشخص شد که کمیته داوران تصمیم به برگزاری 4 مسابقه از 8 بازی این هفته با کمک داور ویدئویی گرفته است.بر این اساس در دو بازی استقلال و پرسپولیس در قائمشهر و شهرقدس از تکنولوژی وی ای آر استفاده خواهد شد. تجهیزات داور ویدئویی امروز به قائمشهر رسید تا در بازی نساجی و استقلال مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین از بازی استقلال والغرافه نیز تجهیزات وی ای آر در شهرقدس باقی مانده و در بازی پرسپولیس و آلومینیوم از آنها بهره خواهند گرفت.جدا از استقلال و پرسپولیس که تاکنون همه بازی های آنها با VAR برگزار شده، دو بازی دیگر این هفته نیز با تکنولوژی کمک داور ویدئویی برگزار می شود.در اصفهان دربی این شهر میان ذوب آهن و سپاهان وی ای آر خواهند داشت و در خرم آباد هم نبرد خیبر و تراکتور با استفاده از این تکنولوژی برگزار می شود.داوران وی ای آر در 4 مسابقه هفته پنجم لیگ برتر به شرح ذیل است:نساجی- استقلالداور VAR: سعاد وفاپیشه، کمک: میثم حیدریپرسپولیس – آلومینیوم اراکداور VAR: کوپال ناظمی، کمک: سعید رحیمی مقدمذوب آهن– سپاهانداور VAR: موعود بنیادی فرد، کمک: علی اصغر مومنیخیبر خرم آباد – تراکتور تبریزداور VAR: بیژن حیدری، کمک: امیر ایار

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " وی‌ای‌آر ایرانی، همچنان در اختیار سرخابی‌ها از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×