روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "دربی ۱۰۴ بدون حضور بانوان" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

دربی ۱۰۴ بدون حضور بانوان

تقسیم بندی هواداران استقلال و پرسپولیس در دربی مشخص شد و سهم هر کدام از ۲ تیم در ورزشگاه ۵۰ درصد خواهد بود.

به گزارش مشرق، دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم خواهند رفت.به همین خاطر امروز جلسه ای با حضور مسئولان ذیربط برگزار و درمورد بلیت فروشی تصمیم گیری شد. با اعلام محمدرضا غفاری رئیس هیات فوتبال استان مرکزی در این جلسه قرار شد برای بلیت فروشی از ۷۰درصد ظرفیت ورزشگاه استفاده شود و به همین خاطر ۸ هزار بلیت فروخته خواهد شد.تقسیم بندی تماشاگران نیز در این مسابقه به صورت ۵۰-۵۰ انجام می شود.با توجه به ظرفیت فیزیکی ورزشگاه و همچنین به دلیل نبودن زیرساخت های لازم برای تفکیک سکوها، امکان حضور بانوان برای این بازی وجود ندارد.دربی ۱۰۴، روز چهارشنبه چهارم مهر از ساعت ۱۹ آغاز می شود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " دربی ۱۰۴ بدون حضور بانوان از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×