روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "پوستر متفاوت استقلال: عملیات رسیدن به دستگردی!" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

پوستر متفاوت استقلال: عملیات رسیدن به دستگردی!

باشگاه استقلال برای دیدار با پیکان، از پوستر جالب توجهی استفاده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پیکان در شرایطی با هم روبرو می شوند که حواشی پیرامون مکان برگزاری این بازی باعث ایجاد حواشی شد. خودروسازان تأکید داشتند که باید از حق میزبانی خود استفاده کرده و در استادیوم دستگردی با آبی ها روبرو شوند.در سمت مقابل نیز استقلالی ها با اشاره به اینکه از شانس قهرمانی برخوردار هستند، خواستار برگزاری این بازی در شهر دیگر و با حضور هواداران خودی بودند که این اتفاق در نهایت رخ نداد.در همین خصوص، رسانه باشگاه استقلال پوستری را طراحی کرده که بازیکنان این تیم به وسیله چترنجات در استادیوم پاس قوامین فرود می آیند تا به نوعی این موضوع یک اعتراض به برگزاری این مسابقه بدون حضور هواداران باشد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " پوستر متفاوت استقلال: عملیات رسیدن به دستگردی! از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×