روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "پیکان با پوستر اتحاد به مصاف استقلال می‌رود" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

پیکان با پوستر اتحاد به مصاف استقلال می‌رود

باشگاه پیکان آخرین پوستر خود قبل از بازی با استقلال را منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حواشی دیدار پیکان و استقلال همچنان ادامه دارد. پس از آن که باشگاه استقلال با استفاده از طرحی که نشان دهنده فرود با چتر نجات در استادیوم دستگردی است، به نوعی به عدم برگزاری این بازی با حضور هواداران اعتراض کرده است.در همین خصوص، ارگان خبری باشگاه پیکان هم آخرین پوستر خود را با محوریت اتحاد، تمرکز تیمی و شجاعت به دست رسانه ها سپرد و به فاصله چند ساعت تا شروع بازی، از این پوستر رونمایی کرد. نکته مهم، تاکید پیکان بر روی بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه دستگردی بود که این موضوع در نوع خود جالب است و احتمالا اشاره مستقیمی به بیانیه دیروز استقلالی ها علیه پیکان دارد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " پیکان با پوستر اتحاد به مصاف استقلال می‌رود از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×