روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "بابک مرادی: امید شهر خسته را زنده نگه می‌داریم" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

بابک مرادی: امید شهر خسته را زنده نگه می‌داریم

بابک مرادی بعد از پیوستن به باشگاه نساجی پیامی برای هواداران این تیم نوشت.

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی هافبک پیشین استقلال و فصل گذشته هوادار بعد از توافق با مسئولان باشگاه نساجی به اولین خرید تابستانی تیم ساکت الهامی تبدیل شد.مرادی در اینستاگرام خود نوشت: "خداوند منان را شاکرم که توفیقی حاصل شد تا در قدیمی ترین باشگاه فوتبال شمال ایران و همچنین از قدیمی ترین و پرهوادارترین باشگاه های ایران که عمرش به سن پدران و گاها پدربزرگ های نسل جوان امروز است فعالیت خود را آغاز کنم.امید دارم که با حمایت هواداران در کنار ببرهای مازندران، امید شهر خسته را زنده نگه داریم و آگاه هستم که پا جای پای بزرگانی چون دست نشان ها، مسگرساروی ها، جغتاپورها، تقوی ها، عباس زاده ها و... خواهم گذاشت. بنابراین برای سرافرازی نساجی قائمشهر، ارج نهادن به مقام بزرگان و پیشکسوتان باشگاه، خشنودی و رضایت هواداران متعصب و خونگرم نساجی در کنار مالک محترم، تلاشگر و دلسوز باشگاه جناب آقای حدادیان و کادر فنی با دانش و فوتبال فهم باشگاه و در راس آن جناب آقای الهامی عزیز و شریف تلاش خواهم کرد. تا پای جان برای نساجی قائمشهر."

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " بابک مرادی: امید شهر خسته را زنده نگه می‌داریم از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×