روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "سهراب استقلالی‌ها را تحت فشار گذاشت(عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

سهراب استقلالی‌ها را تحت فشار گذاشت(عکس)

تمرین امروز استقلال در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده سازی تمرینات را زیر نظر سهراب بختیاری زاده در کمپ ناصر حجازی دنبال می کنند و در تمرین امروز کارهای استقامتی و آمادگی جسمانی در دستور کار قرار داشت.در ابتدای این جلسه تمرینی، بازیکنان به مرور کارهای استقامتی و آمادگی جسمانی پرداختند تا آمادگی لازم برای بازی پر فشار را داشته باشند.بخش دوم تمرین به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص داده شد و کارهای ترکیبی مدنظر کادر فنی اجرا شد، اعضای کادر فنی استقلال با نظارت ویژه ای عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفتند، مرور وظایف فردی بازیکنان و نظارت بر عملکرد آن ها در این حوزه از سوی کادر فنی، از نکات اصلی تمرین امروز بود.روزبه چشمی، که در جریان بازی با السد قطر دچار مصدومیت شده بود و هم اکنون دوران نقاهت خود را سپری می کند، در حاشیه تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد و در گفتگو با سهراب بختیاری زاده روند درمانی خود را به اطلاع وی رساند.استقلال روز جمعه در دیداری حساس به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " سهراب استقلالی‌ها را تحت فشار گذاشت(عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×