روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "آریا کیا: هزینه جراحی‌ام را ربیعی پرداخت کرد" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

آریا کیا: هزینه جراحی‌ام را ربیعی پرداخت کرد

مدافع چپ پای ذوب آهن با اعلام اینکه در نیم فصل دوم شرایط بازگشت به ترکیب را با پشت سر گذاشتن مصدومیت خواهد داشت، از حواشی این دوران صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پوریا آریاکیا که فصل گذشته تا هفته هجدهم یکی از ارکان تاثیرگذار تیم ربیعی به شمار می رفت، در بازی مقابل پرسپولبیس با پارگی رباط صلیبی مواجه شد. او پس از گذشت حدود 9 ماه از مصدومیت شدید خود به تازگی تمرینات بازتوانی خود را آغاز کرده و به زودی برای شرکت در تمرینات گروهی، آمادگی لازم را به دست می آورد تا در نیم فصل دوم به میادین باز گردد.از وضعیت مصدومیت و بازگشتت بگو. در چه شرایطی هستی؟ابتدا جا دارد به هم تیمی هایم و خصوصا آقای ربیعی بابت برد مقابل استقلال تبریک و خسته نباشید بگویم. روند خوبی را پشت سر می گذارم و احتمالا سه هفته تا یک ماه دیگر به شرایط تمرین گروهی می رسم، الان هم تمرینات اختصاصی ام را زیر نظر یک مربی دنبال می کنم. وضعیت خوبی دارم و دکتر جراح هم گفته تا یک ماه دیگر صددرصد به شرایط تمرین گروهی می رسم.تابستان قراردادت با ذوب آهن تمام شد، برای تمدید با تو صحبتی شده؟بله قرارداد من در تابستان با ذوب آهن تمام شد و در حال حاضر قرارداد جدیدی برای نیم فصل دوم تنظیم شده اما هنوز ثبت نشده است. باشگاه به من گفت تو نیم فصل دوم به شرایط بازی می رسی و برای همان موقع با تو قرارداد می بندیم. به هر حال بعد از مصدومیتم بحثی برای تمدید قراردادم نشد. در فصل گذشته من و نادر محمدی، سبحان خاقانی و آرش قادری رباط دادیم که قرار بود با ما تمدید شود اما این اتفاق تا این لحظه نیفتاد.شرایطت اکنون برای بازگشت دوباره به تمرینات و رقابت برای بازی چطور است؟برای بازگشت انگیزه بالایی دارم گرچه انتظارات زیادی داشتم؛ من که در خانه مصدوم نشده بودم و در یک بازی رسمی رباط دادم. به هر حال این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و من اشتیاق زیادی برای بازگشت دارم و حتی ممکن است یک ماه زودتر از اتمام نیم فصل بتوانم بازی کنم ولی برای اینکه لیست پر نشود تمدید قرارداد من به نیم فصل دوم موکول شد. خودم می خواهم خیلی زودتر به شرایط بازی برسم و ممکن است قرارداد هم زودتر ثبت شود؛ باید ببینم چه اتفاقی می افتد.هزینه های درمان را باشگاه تامین کرد یا خودتان پرداختید؟فصل گذشته قرار بود باشگاه به ما پول بدهد اما این اتفاق نیفتاد و به تعهداتش عمل نکرد. من هم متاسفانه وضعیت مالی خوبی نداشتم و آقای ربیعی هزینه عمل من را پرداخت کردند. از قرارداد فصل گذشته هم 80 درصد را دریافت کردم و الان هم که چند ماه از فصل جدید می گذرد پولی به ما پرداخت نشده و هزینه های این مدت هم از جیب خودم بوده است.پس از دو شکست اکنون ذوب آهن با ربیعی به نتیجه فوق العاده ای مقابل استقلال رسید. آقای ربیعی فصل قبل نتایج خوبی کسب کرده آن هم برای تیمی که معمولا پایین جدول بوده. برای هر تیمی هم پیش می آید که در طول فصل نوساناتی را تجربه کند و این موضوع در فوتبال طبیعی است. نتیجه ای هم که مقابل آلومینیوم و ذوب آهن رقم خورد اتفاقی است. یک روز همه توپ هایی که می زنی، گل می شود و یک روز هم فوتبال روی بدش را نشان می دهد. عملکرد آقای ربیعی هم قابل دفاع است و فصل گذشته کسب رتبه پنجم در جدول، برای ذوب آهن رتبه خیلی خوبی بود. خوشحالم برای ایشان و هم تیمی هایم که مقابل استقلال هم به حق شان رسیدند و یک شب تاریخی را رقم زدند و امیدوارم این موفقیت ادامه دار باشد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " آریا کیا: هزینه جراحی‌ام را ربیعی پرداخت کرد از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×