روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "آخرین تمرین استقلال با سهراب: با نشاط و امیدوار!" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

آخرین تمرین استقلال با سهراب: با نشاط و امیدوار!

تمرین امروز استقلال در شهر دوبی برگزار شد و آبی پوشان آماده دیدار با النصر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان ایران امروز تمرین بانشاطی را در شهر دوبی برگزار کردند و برای دیدار حساس و البته فوق العاده سخت مقابل النصر آماده شدند، کادرفنی استقلال با جدیت خاصی بازیکنان را برای این دیدار آماده کرده است.سهراب بختیاری زاده و محمد نوازی اعضای فنی تیم استقلال در این جلسه تمرینی با انرژی خاصی بازیکنان را برای انجام صحیح برنامه های تاکتیکی و تمرینی تهیج می کردند.روزبه چشمی بازیکن تاثیرگذار استقلال که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده به همراه تیم به دوبی سفر کرده بود و در این جلسه تمرینی به صورت جداگانه نرم دویدن را در دستور کار خود قرار داد.ابولفضل جلالی دیگر بازیکن مصدوم استقلال مشکل خاصی برای حضور در این مسابقه ندارد و در تمرین گروهی آبی پوشان شرکت کرد تا با تصمیم بختیاری زاده در دیدار فردا به میدان برود.در این جلسه تمرینی بازیکنان خارجی استقلال با انگیزه تر از همیشه بودند و به نظر می رسد که تقابل با فوق ستاره های دنیا برای آنها یک جدال حیثیتی و جذاب خواهد بود.دیدار استقلال و النصر فردا ساعت 19:30 برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " آخرین تمرین استقلال با سهراب: با نشاط و امیدوار! از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×