روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "فوری؛ علیرضا کوشکی در آستانه پیوستن به استقلال" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

فوری؛ علیرضا کوشکی در آستانه پیوستن به استقلال

استقلال برای جذب علی قلی زاده اقدام نخواهد کرد اما این به معنی عدم خرید وینگر دیگر در این تابستان برای آبی ها نیست.

طرفداری | علیرضا کوشکی می تواند خرید بعدی استقلال لقب بگیرد.تحرکات استقلالی ها در بازار نقل وانتقالات همچنان ادامه دارد. آن ها که تا به حال تمرکز خود را روی ترمیم خط دفاعی خود گذاشته بودند و ۳ بازیکن را در این پست جذب کرده اند، حال به فکر تقویت قوای هجومی خود هستند و گزینه های بازار را رصد می کنند.در مورد علی قلی زاده، استقلالی ها به دلیل هزینه بالای رضایت نامه و همچنین دستمزد این وینگر، قید وی را زده و برای جذبش اقدام نمی کنند.گزینه اول استقلال برای پست وینگر، علیرضا کوشکی است. این وینگر ۲۴ ساله که هم اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود، در زمان حضورش در پیکان نیز به شدت مورد توجه استقلالی ها بود اما آن زمان به تیم فولاد پیوست تا زیرنظر جواد نکونام مشغول به فعالیت شود و اتفاقا با پیراهن فولاد به استقلال نیز گل زد. سپس راهی گل گهر شد اما حضور وی موفق و طولانی نبود و پس از ثبت یک گل در لیگ بیست وسوم قراردادش را با این تیم فسخ کرد.با این حال به دلیل سن کم کوشکی و همچنین پتانسیل بالایی که این وینگر دارد، همچنان برای آبی ها گزینه جذابی است و جواد نکونام دوست دارد دوباره شاگرد سابقش را در تیمش داشته باشد. خود بازیکن هم از انتقال به استقلال استقبال می کند. مدیران استقلال امروز با وی به مذاکره پرداخته و به توافقات خوبی رسیدند و اگر اتفاق خاصی نیفتد می توانیم در روز های آینده شاهد رونمایی از خرید جدید استقلالی ها باشیم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " فوری؛ علیرضا کوشکی در آستانه پیوستن به استقلال از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×