روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر ""نه" بزرگ محمد نوری به انتصاب مربی داخلی برای استقلال؛ لعنت بر خودی‌هایِ به‌ظاهر دوست! / عکس" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

"نه" بزرگ محمد نوری به انتصاب مربی داخلی برای استقلال؛ لعنت بر خودی‌هایِ به‌ظاهر دوست! / عکس

پیشکسوت استقلال به حواشی ساخته شده توسط افراد نزدیک به باشگاه واکنش نشان داد.

طرفداری | محمد نوری مخالفت خود را با انتصاب سرمربی داخلی برای استقلال اعلام کرد.فرآیند انتصاب سرمربی جدید استقلال قدری فرسایشی شده و علیرغم تاکید مدیران باشگاه مبنی بر خارجی بودن سرمربی تازه، همچنان خبر موثقی از کیستیِ سکان دار جدید نیمکت استقلال به گوش نمی رسد. در این بین محمد نوری پیشکسوت آبی ها با انتشار یک استوری در شبکه اجتماعی به این روند و سنگ اندازی عده ای از افراد نزدیک به باشگاه واکنش نشان داده و تاکید کرده است که استقلال نباید مربی داخلی بیاورد.استقلال بزرگ شده خار چشم دشمنان. آن قدر این تیم محبوب و پرافتخار است که دوستان بدترواز دشمن و دشمنان قسم خورده طاقت دیدن این تیم را ندارند. اینو تو گوش تان بکنید، این تیم تا ابد محبوب هواداران است و هیچکس نمی تواند استقلال بزرگ را از بین ببرد. لعنت بر خودی های به ظاهر دوست و دشمنان قسم خورده استقلال. نه به مربی ایرانی.محمد نوری به انتصاب مربی ایرانی برای استقلال "نه" گفت

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " "نه" بزرگ محمد نوری به انتصاب مربی داخلی برای استقلال؛ لعنت بر خودی‌هایِ به‌ظاهر دوست! / عکس از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×