روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "آشنایی با ناشناس‌ترین بازیکن خارجی تاریخ پرسپولیس؛ مردی که بعد از قهرمانی با پرسپولیس محو شد!" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

آشنایی با ناشناس‌ترین بازیکن خارجی تاریخ پرسپولیس؛ مردی که بعد از قهرمانی با پرسپولیس محو شد!

بی شک خورخه گائونا آراندا، هافبک اهل پاراگوئه که در فصل اول حضور افشین قطبی به پرسپولیس پیوسته بود، ناشناس ترین بازیکن خارجی تاریخ پرسپولیس است زیرا هیچ عکس و رزومه خاصی به غیر از دو باشگاه پاراگوئه ای و دو بازی در لیگ برتر ایران، از او دیده نمی شود.

طرفداری | یکی از ناشناس ترین خریدهای خارجی تاریخ پرسپولیس از کشور پاراگوئه بوده است. این بازیکن خورخه گائونا آراندا (Jorge Gaona Aranda) نام دارد که در 26 ژانویه 1985 در شهر آسونسیون پاراگوئه متولد شده است. او پیش از پرسپولیس بنابر گفته خود سابقه بازی در تیم ملی پاراگوئه را داشته اما در رزومه او صرفا حضور در جام ملت های جوانان آمریکای جنوبی در سال 2005 به همراه تیم ملی جوانان کشورش، دیده می شود.او در باشگاه های سرو پورتنو و فرناندو در کشور پاراگوئه بازی کرده بود تا در سال 1386 و در فصل اول حضور افشین قطبی در پرسپولیس، راهی ایران شد. او در چندین جلسه در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و در تاریخ 25 دی 1386 قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را امضا کرد. او بعد از امضای قرارداد درباره خودش گفته بود:من عضو تیم ملی نوجوانان و جوانان پاراگوئه بوده ام و در سال 2007، عضو تیم بزرگسالان پاراگوئه شدم و با این تیم در برابر تیم های ملی فوتبال برزیل، آرژانتین، کره، انگلیس و ایرلند به میدان رفتم. من در لیگ برتر فوتبال پاراگوئه و در تیم سرو پورتینو نیز بازی کرده ام. پست تخصصی من هافبک دفاعی است و با هر دو پا بازی می کنم اما پای تخصصی ام، راست است. من از فوتبال ایران شناخت خاصی نداشتم اما وقتی قرار شد به ایران بیایم درباره لیگ ایران سوال کردم و با تیم های پرسپولیس و استقلال آشنایی پیدا کردم. من برای بازی کردن به ایران آمده ام و کاملا می دانم که برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کار سختی را پیش رو دارم اما کاملا مطمئن هستم که موفق می شوم و بازی های خوبی را به نمایش می گذارم. از اینکه به پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم های ایران پیوسته ام خوشحالم و احساس خیلی خوبی دارم.سومین روز ماه بهمن 1386، ITC این بازیکن رسید اما او از هفته هفدهم تا بیست و دوم در لیست بازی پرسپولیس نبود. اولین بازی خورخه گائونا با پیراهن پرسپولیس در دیدار هفته بیست و سوم این باشگاه برابر مقاومت سپاسی رقم خورد. گائونا در ترکیب ثابت پرسپولیس، در پست دفاع راست بازی می کرد. او در ابتدای نیمه دوم، جای خود را به شیث رضایی داد و دیگر تا هفته سی ام در زمین بازی دیده نشد. گائونا در 16 دقیقه پایانی هفته سی ام برابر شیرین فراز کرمانشاه، بازی کرد و درنهایت با همین دو بازی، قهرمانی در لیگ برتر ایران را در کارنامه خود ثبت کرد. بعد از قهرمانی در ایران، هیچ اتفاق جدیدی در رزومه این بازیکن نیفتاده است و به نظر یا بعد از حضور در ایران، از فوتبال خداحافظی کرده یا در چند تیم ناشناس در کشورش بازی کرده است. او با وجود کریم باقری و فرزاد آشوبی، فرصتی برای بازی در پرسپولیس نداشت. او شماره 16 پرسپولیس را می پوشید و بنابر برخی شنیده ها مورد تایید حمید استیلی، دستیار قطبی در آن فصل نیز نبود. نکته عجیب درباره این بازیکن این است که هیچ تصویر و فیلمی از او وجود ندارد و در کل رزومه او، تنها دو بازی در لیگ برتر ایران و یک قهرمانی در لیگ برتر ثبت شده است. او ناشناس ترین بازیکن خارجی تاریخ پرسپولیس بوده است. تنها تصاویری که از این بازیکن یافت می شود نیز مربوط به لحظه عقد قرارداد او با پرسپولیس است. او در زمان حضور در ایران با نام جرج آراندا نیز شناخته می شد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " آشنایی با ناشناس‌ترین بازیکن خارجی تاریخ پرسپولیس؛ مردی که بعد از قهرمانی با پرسپولیس محو شد! از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×