روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "ستاره غیرمنتظره تیم نکونام در اندیشه گل‌سازی!" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

ستاره غیرمنتظره تیم نکونام در اندیشه گل‌سازی!

ابوالفضل جلالی در تلاش است تا به مانند دیدار برابر هنگ کنگ، در ترکیب اصلی به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی که به صورت غیرمنتظره ای به ستاره استقلال در نیم فصل دوم لیگ قبل تبدیل شد، برابر هنگ کنگ نمایش خوبی داشت. این بازیکن جوان با توانایی های فنی و تکنیکی خود، نقش مثبتی در پیروزی تیم ملی ایران ایفا کرد هر چند که نتوانست روی گل های زده تیم اثرگذار باشد.پس از پیروزی چهار بر دو تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ، نخستین جلسه تمرینی ملی پوشان امروز در تهران برگزار شد که ابوالفضل جلالی نیز در تمرین حاضر بود. او برابر هنگ کنگ از ابتدا به میدان رفت و به طلسم 555 روز دوری از ترکیب تیم ملی پایان داد. بازگشت جلالی به تیم ملی پس از آن رخ داد که او در جام جهانی 2022 و با نظر مثبت کارلوس کی روش، برابر آمریکا به میدان رفته بود.جلالی با استقلال فصل فوق العاده ای داشت و با 10 پاس گل، دومین پاسور برتر لیگ برتر شد. او بدشانس بود که عنوان بهترین پاسوری لیگ را به ریکاردو آلوز در هفته آخر باخت. عملکرد او در استقلال و لیگ برتر نشان از مهارت بالا و توانایی های فنی او دارد که می تواند در بازی های مهم ملی نیز موثر باشد.تیم های ملی ایران و ازبکستان روز سه شنبه و در آخرین بازی دور گروهی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، برای تعیین تیم نخست گروه در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند. این دیدار می تواند فرصتی مناسب برای جلالی باشد تا با نمایش توانایی های خود، به تیم ملی کمک کند و نقش مهمی در موفقیت تیم ایفا نماید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " ستاره غیرمنتظره تیم نکونام در اندیشه گل‌سازی! از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×