روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "هفت روز تا بازی مرگ و زندگی دو مربی خارجی!" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

هفت روز تا بازی مرگ و زندگی دو مربی خارجی!

سرمربی یونانی گل گهر برای فرار از وضع موجود هیچ چاره ای جز شکست سپاهان ندارد و مورایس هم هر طور شده می خواهد در دومین سال حداقل یک جام حذفی به نام خودش و سپاهان بزند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از فرار گل گهر از سقوط در هفته پایانی لیگ نوزدهم که آنها اولین فصل حضورشان در لیگ برتر را تجربه می کردند، اوضاع سرمه ای پوشان سیرجانی هیچ وقت تا این حد بحرانی نشده است. آنها که یکی از تیم های منسجم لیگ برتر تا پایان نیم فصل اول بودند و شروع خوبی هم در نیمه دوم مسابقات داشتند، از روزهای پایانی سال 1403 دچار بحرانی عجیب شدند و نیم فصل دوم را با 8 شکست تمام کردند. گل گهر به شکل عجیبی در تمام مسابقات نیم فصل دوم باخت و مساوی کرد تا آنها در پایان فصل بیشتر از 36 امتیاز نگیرند و با رتبه نازل نهم فصل را تمام کنند.در این شرایط صحبت های زیادی درباره آینده اوزونیدیس به وجود آمده. گل ‍گهر با امیر قلعه نویی طی سه فصل حضور این مربی رتبه پایین تر از ششم را ثبت نکرد و به همین دلیل باخت در مصاف با سپاهان شاید به معنای پایان کار اوزونیدیس در سیرجان هم باشد. البته که مربی یونانی گل گهر علاقه ویژه ای به جوانگرایی دارد و امیدوار است این دیدگاه و طرز تفکرش که در مسابقات لیگ هم نمود آن را با استفاده از چند نام جوان دیده ایم حتی در صورت شکست در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به او برای حفظ شغلش کمک کند.در سوی دیگر مورایس در حالی با شاگردانش به رتبه سوم بسنده کرد که هیچکدام شان از این نتیجه رضایت ندارند. آنها پس از کسب نایب قهرمانی در فصل بیست و دوم لیگ برتر که با 65 امتیاز رقم خورد، در فصل بیست و سوم 57 امتیاز کسب کرد و پشت سر پرسپولیس و استقلال که 68 و 67 امتیاز ثبت کردند، رتبه سوم را کسب کرد.در این شرایط مورایس در جام حذفی به دنبال کسب قهرمانی است تا علاوه بر اینکه تیمش را به مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا برساند، در پایان دومین سال مربیگری در فوتبال ایران دستاوردی هم داشته باشد. در مجموع می توان اینطور گفت که نیاز اوزونیدیس به پیروزی برای حفظ شغلش به مراتب بیشتر از مورایس است، اما سرمربی پرتغالی سپاهان هم به این مسابقه نگاهی خاص دارد و در هفته های آخر تیمش با نمایشی که مناسب رقابت های حذفی است در لیگ برتر به میدان می رفت.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " هفت روز تا بازی مرگ و زندگی دو مربی خارجی! از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×