روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "کمک داور خبرساز در مسابقه سرنوشت‌ساز لیگ یک" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۲ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

کمک داور خبرساز در مسابقه سرنوشت‌ساز لیگ یک

فرهاد مروجی، کمک داور بین المللی فوتبال ایران، در دیدار حساس چادرملو مقابل دریای بابل عضو کوبل داوری مسابقه بود.

به گزارش "ورزش سه"، مروجی که بسیاری از هواداران تیم فوتبال استقلال تصمیم او در عدم تشخیص در صحنه گل پرسپولیس به مس رفسنجان در مسابقه پایانی لیگ برتر را عامل قهرمانی سرخ ها می دانند، همچنان مورد تایید و اعتماد کمیته داوران قرار دارد.او شب گذشته در دیدار حساس و سرنوشت ساز چادرملو مقابل دریای بابل به عنوان کمک داور دوم، این مسابقه را قضاوت می کرد؛ مسابقه ای که در دقایقی با تنش های طبیعی یک بازی حساس برای صعود و سقوط دنبال می شد و حضور هواداران پرتعداد یزدی نیز به حساسیت آن افزوده بود.این در حالی است که امیر عرب براقی، داور بازی پرسپولیس - مس رفسنجان، به دلیل حضور روی خط برنامه فوتبال برتر و نقض مقررات فدراسیون فوتبال دچار محرومیت شده است.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " کمک داور خبرساز در مسابقه سرنوشت‌ساز لیگ یک از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×