روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "جایگاه زنان استقلال- الغرافه پر شد!" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

جایگاه زنان استقلال- الغرافه پر شد!

با گذشت دقایقی از شروع بلیت فروشی، همه بلیت های جایگاه بانوان دیدار استقلال و الغرافه به فروش رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بلیت فروشی دیدار استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان از ساعت 9:30 صبح امروز شروع شد. این بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود و طبیعتا تعداد سکوهای ورزشگاه نسبت به ورزشگاه های دیگر محدودتر است. به همین خاطر هواداران استقلال استقبال ویژه ای از بلیت فروشی کردند و سریعا با ورود به سایت مربوطه برای خرید بلیت اقدام کردند.جالب است که در همان دقایق ابتدایی بلیت فروشی تمام بلیت های جایگاه زنان ورزشگاه شهرقدس برای بازی فردای استقلال و الغرافه به فروش رفت و به نظر می رسد ورزشگاه شهرقدس لبریز از تماشاگران استقلالی باشد. گفتنی است؛ دیدار استقلال و الغرافه ساعت 21:30 دوشنبه 26 شهریور در ورزشگاه شهرقدس برگزار می شود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " جایگاه زنان استقلال- الغرافه پر شد! از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×