روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "استقلالی‌ها به نشست خبری نیامدند" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

استقلالی‌ها به نشست خبری نیامدند

هیچ یک از اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با نساجی حضور نداشتند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی رقابت های هفته پنجم لیگ برتر آغاز خواهد شد که در یکی از مهمترین دیدارها از ساعت 17:15 عصر فردا استقلال در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت.بر همین اساس قرار بود نشست خبری مربیان دو تیم امروز برگزار شود که در این بین نه تنها جواد نکونام در این نشست حاضر نشد بلکه هیچ کس از کادر فنی استقلال به عنوان جانشین او رو در روی خبرنگاران قرار نگرفت.تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی خود توانست الغرافه قطر را با نتیجه سه بر صفر در تهران شکست دهد و با این برد از برخی حواشی اخیر خود عبور کند. با این حال مشخص نیست بر چه اساسی اعضای کادر فنی این تیم حاضر به شرکت در نشست خبری قبل بازی نشده اند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " استقلالی‌ها به نشست خبری نیامدند از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×