روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "چهار سند استقلال برای اثبات اشتباهات بزرگ داوری" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

چهار سند استقلال برای اثبات اشتباهات بزرگ داوری

باشگاه استقلال با انتشار چهار ویدیو از جریان بازی امشب برابر نساجی، مدعی شد که تصمیمات تیم داوری منجر به توقف آنها شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و نساجی در شرایطی با تساوی دو بر دو به پایان رسید که این بازی با اتفاقات حاشیه ای و صحنه های مشکوک داوری زیادی همراه بود. آبی پوشان به شدت نسبت به تصمیمات تیم داوری مسابقات معترض بوده و اعتقاد دارند که از داوری متضرر شده اند.باشگاه استقلال با انتشار چهار ویدیو در صفحات رسمی خود، نسبت به تصمیمات تیم داوری معترض بوده و اعتقاد دارد در چهار صحنه مهم، سوت های علی صفایی به ضرر این تیم بوده است.اعتراض آبی ها به داوری از همان دقایق ابتدایی مسابقه شروع می شود. جایی که روی یک توپ گیری در خط میانی، رامین رضاییان با فراری تند و تیز از سمت راست، توپ را به روی دروازه ارسال کرد، اما برخورد توپ به دست مدافع نساجی، باعث تغییر مسیر ارسال بازیکن آبی ها شد.در این صحنه، علی صفایی داور بازی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و حتی تیم داوری در اتاق VAR نیز از قاضی میدان درخواستی برای بازبینی صحنه نداشت. موضوعی که با اعتراض نکونام در کنار زمین همراه شد و سایر بازیکنان استقلال نیز اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، ولی نظر داور چیز دیگری بود.صحنه مشکوک بعدی نیز در دقیقه چهارده بود. جایی که پاس ماشاریپوف در سمت چپ به میلاد زکی پور رسید و او نیز توپ را به روی دروازه ارسال کرد و رامین رضاییان نیز موفق به گلزنی شد، اما کمک داور عجله کرده و پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که بازی با VAR برگزار می شد و تیم داوری باید تا ثانیه آخر منتظر مشخص شدن سرنوشت توپ می ماندند.در این صحنه، مرور تصاویر آهسته نیز نشان می دهد که امیرمهدی جان ملکی چند متری آفساید را پر کرده و کمک داور مرتکب اشتباه بزرگی شده است. سوال اینجاست که چرا کمک داور تا ثانیه آخر منتظر مشخص شدن سرنوشت توپ نماند و یا حتی چرا علی صفایی اینقدر زود در سوت خود دمید؟ آیا اصلا سوت زدن داور روی عکس العمل ایوان پولی و مدافعان اثرگذار بوده و آنها اصطلاحاً بازی را ول کرده اند یا خیر؟در نیمه دوم نیز استقلالی ها اعتقاد به خطای پنالتی به روی رامین رضاییان داشتند. ارسال ماشاریپوف از سمت چپ به روی دروازه در شرایطی با ضربه سر رامین رضاییان همراه شد که یکی از مدافعان نساجی بی محابا به سمت وی رفت و پس از برخورد با ستاره استقلال، باعث سرنگونی او شد. توپی که در ادامه راهی کرنر شد.با توجه به اینکه استقلالی ها سریعاً بازی را به گردش انداخته و ضربه کرنر خود را نیز ارسال کردند، به نظر می رسد که این صحنه نیز چندان مورد بازبینی اتاق VAR قرار نگرفت.و بلاخره صحنه چهارمی که استقلالی ها به آن اعتراض دارند، اخراج روزبه چشمی بود. آبی ها می گویند که این صحنه یک موقعیت آشکار گلزنی نبوده و داور نباید از کارت قرمز مستقیم استفاده می کرده است.به هر شکل استقلالی ها با انتشار ویدیوهای این چهار صحنه که از دوربین آنالیز باشگاه نیز ضبط شده، به تصمیمات علی صفایی معترض بوده و احتمالاً شکایتی را نیز در این زمینه به کمیته انضباطی تحویل خواهند داد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " چهار سند استقلال برای اثبات اشتباهات بزرگ داوری از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×