روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "دربی‌بازهای قهار در آغوش هم قهقهه زدند (عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

دربی‌بازهای قهار در آغوش هم قهقهه زدند (عکس)

تقابل دو ستاره سابق استقلال که تجربه گلزنی در دربی پایتخت را نیز دارند، یکی از اتفاقات جالب هفته اخیر لیگ یک بود.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین بازی هفته ششم لیگ دسته اول تیم های فجرسپاسی و پیکان در شیراز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که خودروسازان در این مسابقه به برتری دو بر صفر رسیدند.تقابل جالب بازی مدعیان صعود به لیگ برتر در شیراز روی نیمکت ها بود؛ جایی که امیدرضا روانخواه به عنوان سرمربی پیکان و پیروز قربانی به عنوان سرمربی فجرسپاسی تیم های خود را به زمین فرستادند.روانخواه و قربانی که در استقلال با یکدیگر همبازی هم بودند، هردو جزء بازیکنانی بودند که در دربی پایتخت چند بار به میدان رفت و موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس هم شدند.دربی بازهای سابق استقلال روز چهارشنبه در لباس سرمربیگری لب خط ایستادند و در نهایت شاگردان روانخواه موفق شدند بر تیم پیروز قربانی غلبه کنند و صدر جدول لیگ یک را از آن خود کنند.عکاس: حامد عراقی

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " دربی‌بازهای قهار در آغوش هم قهقهه زدند (عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×