روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "خوشحالی رونالدویی و فن‌کمر بعد از گل آفساید!(عکس)" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

خوشحالی رونالدویی و فن‌کمر بعد از گل آفساید!(عکس)

VAR گل تیوی بیفوما را آفساید تشخیص داد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در دقایق ابتدایی نیمه دوم با پاس فوق العاده مطلق زاده و ضربه فنی بیفوما گل سوم را به ثمر رساند اما با تصمیم داور مسابقه این گل آفساید اعلام شد و بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که مهاجم اهل کنگو استقلال خوزستان در آفساید میلی متری قرار داشت.این صحنه در حالی آفساید اعلام شد که بازیکنان استقلال خوزستان بعد از گل خوشحالی های جالبی انجام دادند، کوهی و بیفوما به سبک رونالدو شادی خود را تقسیم کردند و بعد از آن محمد حسینی، مدافع استقلال خوزستان، بیفوما را به سبک کشتی گیرها نقش بر زمین کرد تا او را در آغوش بگیرد.ویدئو: 356008البته استقلال خوزستان لحظاتی بعد از این گل مردود با حمله دیگری که روی دروازه مس رفسنجان شکل داد توانست اختلاف را به دو گل برساند و این بار بیفوما به جای گلزنی پاس گل ارسال کرد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " خوشحالی رونالدویی و فن‌کمر بعد از گل آفساید!(عکس) از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×