روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "حسینی: کل کشور پرسپولیسی هستند" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

حسینی: کل کشور پرسپولیسی هستند

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت که داوران کار را برای پرسپولیس درمی آورند و علیه آنها سوت می زنند.

به گزارش مشرق، سیدحسین حسینی بعد از تساوی بدون گل استقلال برابر نساجی درباره اینکه صدر جدول را از دست دادند، گفت: صدر جدول را از ما گرفتند. امروز روز سیاه فوتبال ایران بود. تنها نگرانی ما در این مدت این بود که داوران بازی را برای تیم رقیب دربیاورند و علیه ما سوت بزنند که اینگونه هم شد.وی ادامه داد: صحنه رخ داده روی آرش رضاوند اگر برای تیم حریف بود حتماً پنالتی می گرفتند. صحنه های بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان را در رختکن دیدیم که پنالتی نبود و بازیکن استقلال خوزستان هم نباید اخراج می شد. کار را برای آنها درمی آورند و ۲۰ امتیاز از اشتباهات داوری گرفته اند.حسینی عنوان کرد: مطمئناً در دو هفته آینده هم کار را برای پرسپولیس درمی آورند و این تیم را قهرمان می کنند. تلاش های ما بیهوده است و کل کشور ما پرسپولیسی هستند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " حسینی: کل کشور پرسپولیسی هستند از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×