روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "اعلام رأی کمیته اخلاق برای آرمین سهرابیان" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

اعلام رأی کمیته اخلاق برای آرمین سهرابیان

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره مدافع فعلی تیم فوتبال نساجی و پیشین استقلال اعلام کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق پس بررسی دفاعیات آرمین سهرابیان مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال و فعلی نساجی مازندران اعلام کرد:«مستند به مواد ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۱۵ و ۳۳ و ۳۷ و ۳۸ و ۳۹ و ۶۳ آیین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، وی به مبلغ شش میلیارد ریال جریمه نقدی به عنوان کمک به فوتبال پایه جزایر سه گانه (ابوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچک خلیج فارس)، هیئت فوتبال استان هرمزگان و شش ماه محرومیت تعلیقی از هر نوع فعالیت مرتبط با فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی به لحاظ تعهد تا یک سال محکوم می شود.رأی صادره به مدت یک هفته از ابلاغ قابل اعتراض در کمیته استیناف است».

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " اعلام رأی کمیته اخلاق برای آرمین سهرابیان از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×