روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "آغاز سطح دوم فوتبال ایران با کوهی از مشکلات!" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

آغاز سطح دوم فوتبال ایران با کوهی از مشکلات!

رقابت های لیگ دسته اول از ساعاتی دیگر با برگزاری 7 مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سه هفته از آغاز رقابت های لیگ برتر سپری شده و در حال حاضر فیفادی شهریورماه باعث تعطیلی یک هفته ای مسابقات شده است، از ساعاتی دیگر رقابت میان 18 تیم در دومین سطح فوتبال ایران آغاز خواهد شد و تیم های مختلف مقابل رقبایی قرار می گیرند که با قرعه کشی لیگ مسابقات چند هفته ای زمان برای آماده سازی در اختیار داشتند.یکی از مشکلات بزرگ در لیگ دسته اول که در لیگ برتر نیز شاهدش هستیم، عدم وجود سخت افزارهای مناسب و همینطور مشکلات مالی شدید است که گاهی تیم های مختلف حتی بودجه لازم برای تامین هزینه سفرهای خود، اقامت در هتل و ... را هم ندارند. این اتفاقی بود که سال گذشته برای استقلال ملاثانی و یکی دو تیم دیگر حاضر در مسابقات رخ داد و به همین دلیل سهمیه این تیم به پالایش نفت بندرعباس واگذار شد.عدم وجود ساختار و برنامه ریزی مناسب چالش دیگری را هم برای تیم های حاضر در لیگ دسته اول به همراه داشت و برخی از تیم های حاضر در این مسابقات تا همین چند روز پیش نه سرمربی خود را می شناختند و نه بازیکنانی در دسترس داشتند. همین حالا داماش با کوهی از مشکلات و ابهام در وضعیت مربی گری و مالکیتی پا به مسابقات می گذارد و در هفته اول باید در ورزشگاه عضدی از نیروی زمینی میزبانی کند که فصل گذشته جواز حضور در لیگ دسته اول را با موفقیت به دست آورد.با این حال برخی تیم ها نیز دوران آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتند که می توان به سایپا، آریو اسلامشهر، فجرسپاسی شیراز و پیکان اشاره کرد.درنهایت چه تیم ها آماده باشند و چه نباشند تا ساعاتی دیگر هفته اول مسابقات برگزار خواهد شد و این ماراتن نفس گیر و سخت برای معرفی شدن و حضور دو تیم در لیگ برتر آغاز می شود.بازی های هفته اول که طی دو روز برگزار می شوند، به شرح زیر هستند:

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " آغاز سطح دوم فوتبال ایران با کوهی از مشکلات! از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×