روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "رسمی: پرسپولیس - پاختاکور در قلعه حسن خان" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

رسمی: پرسپولیس - پاختاکور در قلعه حسن خان

دیدار پرسپولیس و پاختاکور در استادیوم شهر قدس برگزار خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که پیش از این اعلام شده بود که ورزشگاه آزادی به لیگ نخبگان می رسد اما تاخیر در روند بازسازی این استادیوم سبب شد تا در نهایت استادیوم دیگری از تهران برای این رقابت ها معرفی شود.بر اساس اعلام رسمی کنفدراسیون آسیا، استادیوم شهر قدس میزبان بازی هفته بین پرسپولیس و پاختاکور خواهد بود که اولین میزبانی قرمزها در ادوار لیگ نخبگان محسوب می شود.جالب اینکه شهر قدس پیش از این بازی سایپا را در آسیا میزبانی کرده بود اما طبیعتا برگزاری بازی پرسپولیس و استقلال در این ورزشگاه عجیب خواهد بود.این بازی روز دوشنبه ۹ مهر برگزار خواهد شد و جالب اینکه ۱۴ مهر نیز بازی استقلال و هوادار در این استادیوم به انجام خواهد رسید.ورزشگاه شهدای شهر قدس هفته گذشته در حالی از هواداران تراکتور میزبانی کرد که وضعیت گیت الکترونیکی و سایر امکانات استادیوم چندان در سطح برگزاری این مسابقه نبود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " رسمی: پرسپولیس - پاختاکور در قلعه حسن خان از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×