روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "مدافع استقلال و دلایل تمدید دیرهنگام تابستانی" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

مدافع استقلال و دلایل تمدید دیرهنگام تابستانی

محمدحسین مرادمند درباره دلیل تمدید دیرهنگام قرارداد خود با استقلال و شرایطی که در دو ماه گذشته داشت، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی با باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شده بود اما در آن زمان با مدیران باشگاه به توافق نرسید تا روزهای پرحاشیه ای را پشت سر بگذارد و مذاکراتی با سایر تیم های لیگ برتری داشته باشد.با این حال این بازیکن پس از گذشت حدود دو ماه با باشگاه استقلال به توافق رسید و قرارداد خود را تمدید کرد. او در گفت وگو با برنامه شب های فوتبالی درباره دلیل تمدید دیرهنگام قراردادش گفت: یک سوءتفاهمی بین من و باشگاه اتفاق افتاد. من نفر دوم لیست آقای نکونام برای تمدید قرارداد بودم و یک سوءتفاهمی نسبت به آدم هایی که آن زمان در باشگاه بودند و کار می کردند، ایجاد شد. در جلسه ای که گذاشتیم صحبت هایی شد که شاید احساس کردم احترامی که باید به من می گذاشتند، نگذاشتند.او در ادامه عنوان کرد: من ۵-۶ سال است در استقلال هستم و احساس می کردم باید طور دیگری با من برخورد می شد ؛ اما نشد. خیلی ناراحت شدم و پس از آن منتظر تماس شان بودم که دیگر این اتفاق نیفتاد. این مسائل باعث دوری ما شد. می دانید که زمانی که یک فوتبالیست دور از شرایط فوتبال باشد، چه احساسی دارد ؛ هر روز که بیدار می شود، می میرد و زنده می شود. اصلا حالم بد بود، هم تیمی هایم را می دیدم که بازی و تمرین می کنند و به اردو می روند و من در خانه تمرین شخصی می کردم. واقعا ذهنم خراب بود.مرادمند با ابراز خوشحالی از حضور مجدد در استقلال گفت: خدا را شکر می کنم که تمام این اتفاقات برایم خیر شد . الان که می خواهم صحبت کنم این دو ماه جلوی چشمم می آید؛ حالم خیلی بد بود، نمی توانستم شب ها بخوابم و روزها تمرین کنم. خیلی حال بدی داشتم، اما خدا را شکر الان با استقلال قرارداد بستم و می توانم برای این تیم بازی کنم. انشالله بتوانم یک سال پرقدرتی با این تیم داشته باشم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " مدافع استقلال و دلایل تمدید دیرهنگام تابستانی از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×