روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: ورزش سه
امتیاز: 5 5

خبر "استقلال برای بازی حساس به دبی پرواز کرد" از منبع ورزش سه درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

استقلال برای بازی حساس به دبی پرواز کرد

استقلالی ها برای برگزاری بازی با النصر به سمت دبی پرواز کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم فوتبال استقلال در فرودگاه مهرآباد حاضر شدند و برای برگزاری دیدار با النصر به دبی پرواز کردند.این مسابقه یکی از حساس ترین و دشوارترین بازی های چند سال اخیر استقلال است که باید به مصاف تیم پرستاره و قدرتمند النصر برود و کسب امتیاز از این بازی می تواند حواشی این تیم را کمتر کند.تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی خود شکست سنگینی را مقابل ذوب آهن تجربه کرد و بازیکنان این تیم برای جبران شکست هفته هشتم لیگ برتر و کسب دومین برد در لیگ نخبگان انگیزه بالایی دارند.دیدار تیم های استقلال و النصر عربستان سه شنبه 1 آبان ساعت 19:30 برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " استقلال برای بازی حساس به دبی پرواز کرد از منبع ورزش سه. "

اخبار گوناگون

× ×