روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "حضور فتاحی در ورزشگاه وطنی و در کنار زمین چه بود؟" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

حضور فتاحی در ورزشگاه وطنی و در کنار زمین چه بود؟

سعید فتاحی که پیشتر به عنوان معاون استقلال فعالیت می کرد و چندی پیش هم از مس رفسنجان برکنار شد شب گذشته در جریان بازی استقلال و نساجی در ورزشگاه حضور داشت.

به گزارش مشرق، البته حضور وی در جایگاه ویژه نبود چرا که وی در راهروهای منتهی به رختکن دو تیم و بیشتر استقلال دیده و حتی تصاویر وی نیز در رسانه ها منتشر شد که هنوز دلیل این موضوع مشخص نیست چرا که فتحای نه در استقلال سمت رسمی دارد و نه در نساجی مازندران.به همین دلیل و با توجه به سوالات ایجاد شده در مورد این مساله در تماس با جلال مرادی ناظر بازی درباره دلیل حضور فتاحی در کنار زمین و توصیه هایی که وی به برخی از بازیکنان استقلال داشت سوال کردیم که وی با لحنی عجیب گفت: من نمی توانم به این سوال شما پاسخ بدهم! وی با بیان این جمله تلفن را قطع کرد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " حضور فتاحی در ورزشگاه وطنی و در کنار زمین چه بود؟ از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×