روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "آقا جواد! بی‌ادب محروم ماند از لطف رب!" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

آقا جواد! بی‌ادب محروم ماند از لطف رب!

رفتار کادر فنی و برخی بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از شکست اخیر را می بایست مورد تحلیل دقیق قرار داد.

سرویس ورزش مشرق-تیم فوتبال استقلال که مدت ها صدرنشین لیگ برتر بود، با تساوی در دیدار برابر نساجی قائمشهر و پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به رده دوم جدول رده بندی نزول کرد. حالا حریف سرخپوش در صدر قرار دارد و آبی ها فرصت طلایی را در اختیار رقیب قرار داده اند تا بتواند یک قهرمانی دیگر را به نام خود کند. اما رفتارشناسی کادر فنی و برخی بازیکنان استقلال در این مرحله، جای تامل و تاسف دارد و بایستی مورد بررسی جدی قرار گیرد.بیشتر بخوانید:فقط کافی است که مروری بر صحبت های جواد نکونام در نشست خبری داشته باشیم؛ سرشار از توهین، فرافکنی و ترفندهای نخ نما شده عملیات روانی. او در حالی صحبت های فرافکنانه و غیرمرتبطی داشته که حتی اشاره ای به کیفیت پایین و فاجعه آمیز تیمش در جدال با نساجی ندارد که حتی توان یک حمله ساده را نداشت. این رفتار سرمربی استقلال که یادآور تجربه و روزهای حضور کارلوس کی روش در فوتبال کشورمان شده، به مدلی انتقادبرانگیز تبدیل شده که فضای عمومی فوتبالمان را تیره و مکدر کرده. اینکه ناتوانی و ضعف فنی خود را به موضوعاتی دیگر و بیرونی ارتباط دهی، تدبیری بی ثمر است که نکونام بایستی از آن دست بردارد.اینکه جواد نکونام ادبیاتی خلاف شان و ادب را در قبال اشخاص دیگر به کار ببرد، به رویه غلطی تبدیل شده که بایستی فدراسیون در آن تجدیدنظر جدی داشته باشد. با بی ادبی و هیاهوی سیاه رفتار کردن، به جایی نرسیده و این روزها، هواداران استقلال نیز از آن اجتناب می کنند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " آقا جواد! بی‌ادب محروم ماند از لطف رب! از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×