روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "واکنش جلالی به مذاکره استقلال با زکی‌پور" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

واکنش جلالی به مذاکره استقلال با زکی‌پور

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه می تواند با هر بازیکنی که مد نظرش است مذاکره کند و این کار کاملا حرفه ای است و من هم استقبال می کنم.

به گزارش مشرق، ابوالفضل جلالی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران امروز یکشنبه پس از حضور در این باشگاه اظهار داشت: برای گرفتن برگه مالیاتی به باشگاه آمده بودم و در چند روز آینده صحبت هایی با اصحاب رسانه انجام می دهم.وی در رابطه با اینکه آیا فصال آینده مشمول سربازی شده یا خیر؟ گفت: در جریان این صحبت ها و سرباز شدنم نیستم.مدافع استقلال در رابطه با پیشنهاد سپاهان گفت: پیشنهاد سپاهان را هم نشنیده ام.جلالی در رابطه با اینکه استقلال قصد دارد میلاد زکی پور را جذب کند، اظهار داشت: من در جریان نیستم اما باشگاه می تواند با هر بازیکنی که مد نظرش است مذاکره کند و این کار، کاملا حرفه ای است و من هم استقبال می کنم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " واکنش جلالی به مذاکره استقلال با زکی‌پور از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×