روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "بازیکن سابق استقلال گزینه مدنظر یحیی" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

بازیکن سابق استقلال گزینه مدنظر یحیی

باشگاه فولاد خوزستان برای تقویت خود به سراغ بازیکن اسبق استقلال رفته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم روزهای پر فراز و نشیب را طی کرد و در هفته پایانی با شکست نساجی مازندران موفق شد از سقوط فرار کند و در رقابت های لیگ برتر باقی بماند.مجموعه فولاد برای فراموش کردن ناکامی های لیگ بیست و سوم به سراغ یحیی گل محمدی سرمربی پرافتخار و سابق پرسپولیس رفت و هدایت این تیم ریشه دار را به این مربی ۵۳ ساله سپرد.مدیریت باشگاه حالا در نظر دارد تا با نظر سرمربی خود تیم مدعی را روانه رقابت های لیگ برتر و جام حذفی در فصل پیش رو کند. از همین رو باشگاه فولاد با نظر گل محمدی در تلاش است تا بهنام برزای ستاره تیم گل گهر سیرجان و بازیکن اسبق تیم استقلال تهران را به خدمت بگیرد.مذاکرات طرفین تا بدین لحظه مثبت پیش رفته و اگر مشکلی رخ ندهد برزای به زودی شاگرد گل محمدی در فولاد خوزستان خواهد شد. این بازیکن پیش از این در شهرخودرو مشهد نیز شاگرد این مربی بوده است.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " بازیکن سابق استقلال گزینه مدنظر یحیی از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×