روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "مدافع استقلال با خیبر توافق کرد؟" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

مدافع استقلال با خیبر توافق کرد؟

گویا میلاد فخرالدینی با خیبر خرم آباد به توافق رسیده و قرار است در لیگ بیست و چهارم پیراهن این تیم را بر تن کند.

به گزارش مشرق، بعد از چند فصل موفق در آلومینیوم اراک، میلاد فخرالدینی در نیم فصل لیگ بیست و سوم مورد توجه استقلال قرار گرفت. این دفاع راست ۳۴ ساله رضایتنامه خود را به هر قیمتی که شده از آلومینیوم گرفت و راهی استقلال شد و تا برای دومین بار حضور در این تیم پرطرفدار را تجربه کند. فخرالدینی اما نیم فصل موفقی را پشت سر نگذاشت و همین مسأله باعث شد تا او در لیست تمدیدی های نکونام قرار نگیرد.آخرین خبر درباره فخرالدینی این است که او با مسعود عبدی و رضا مهاجری، مالک و سرمربی خیبر به توافق نهایی رسیده و قرار است در لیگ بیست و چهارم با پیراهن این تیم به میدان برود.خیبر به تازگی راهی لیگ برتر شده و به همین دلیل دنبال جذب بازیکنانی باتجربه است. بازیکنانی نظیر فخرالدینی که سال هاست در لیگ برتر حضور دارند و می توانند عصای دست مهاجری در مسابقات فصل آینده باشند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " مدافع استقلال با خیبر توافق کرد؟ از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×