روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "واکنش سپاهان به پیوستن رضاییان به استقلال" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

واکنش سپاهان به پیوستن رضاییان به استقلال

باشگاه سپاهان به امضای قرارداد «رامین رضاییان» با استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، رامین رضاییان بازیکن فصل گذشته سپاهان امروز با حضور در باشگاه استقلال به طور رسمی قرارداد یک ساله ای را با این باشگاه به امضا رساند تا مهم ترین بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران تا این لحظه لقب بگیرد.در روزهای گذشته صحبت هایی مبنی بر حضور او در استقلال به گوش می رسید و در نهایت دیشب توافق کامل میان طرفین برای امضای قرارداد صورت گرفت و این انتقال امروز به طور رسمی اعلام شد.بعد از این انتقال، باشگاه سپاهان با انتشار تصویری از بازیکن فصل گذشته خود برای رضاییان آرزوی موفقیت کرد و نوشت:رامین رضاییان عزیز، از تلاش تو در سپاهان سپاسگزاریم. امیدواریم هرجا هستی موفق باشی.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " واکنش سپاهان به پیوستن رضاییان به استقلال از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×