روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "شوخی زشت با سقف هزینه تیم‌های لیگ برتری!" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۸ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

شوخی زشت با سقف هزینه تیم‌های لیگ برتری!

با گذشت حدود سه هفته از شروع فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و چهارم همچنان از سوی برخی باشگاه های فعال در نقل و انتقالات خبر جذب بازیکنان گرانقیمت می رسد در حالی که برای این موضوع سقف تعیین شده است.

سرویس ورزش مشرق- با نگاهی به بازیکنان و مربیان داخلی یا خارجی پیوسته به برخی تیم های لیگ برتری و یک حساب سرانگشتی می توان حدس زد که برخی از این باشگاه ها از سقف ۴۲۵ میلیارد تومانی تعیین شده برای هزینه در فصل پیش روی لیگ برتر عبور کرده اند.برای مثال نگاهی به اسامی جذب شده در فصل نقل و انتقالات از سوی باشگاه تراکتور و با یک حساب سرانگشتی این سوال پیش می آید که با توجه به جذب بازیکنان مطرح و سرشناس تیمی مثل پرسپولیس (علیرضا بیرانوند - دانیال اسماعیلی فر - مهدی ترابی) علامت های سوال بیشتر از قبل هم می شود.جایی که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقال برخی از آنها به پیشنهاد ۳۵ میلیارد تومانی به مهدی ترابی برای ادامه همکاری با پرسپولیس اشاره کرد و در برنامه زنده تلویزیونی گفت که ترابی به باشگاه پرسپولیس گفته این عدد نصف مبلغ پیشنهادی باشگاه تراکتور هم نبوده است! هرچند که مظفری زاده از مسئولان باشگاه تراکتور این موضوع را قویاً تکذیب کرد.به نظر می رسد با توجه به دستورالعمل صادر شده از سوی سازمان بورس و پس از خصوصی شدن اکثر باشگاه های لیگ برتری به ویژه آنهایی که رسماً به بخش خصوصی واگذار شده اند جا دارد سازمان لیگ با انجام یک شفاف سازی و انتشار اعداد و ارقام هزینه شده از سوی باشگاه ها در این زمینه سئوالات بوجود آمده برای اهالی فوتبال را پاسخ بدهد.در همین ارتباط بخوانید:سئوال دیگر این است که مگر قرار نیست هر هزینه ای از سوی شرکت های بخش خصوصی در کدال آنها در بازار سهام و بورس منتشر بشوند؟ باشگاه هایی که علاوه بر نقل و انتقالات فوتبالیست ها در طول هفته های اخیر اقدام به جذب مربیان جدید اعم از خارجی و داخلی هم کرده اند ولی همچنان بی اعتنا با دستورالعمل تعیین شده برای باشگاه های به این شوخی زشت خود ادامه داده و در حال یارگیری و اضافه کردن بازیکنان داخلی و خارجی به جمع اعضای تیمشان هستند.اما این همه آشفتگی های فصل نقل و انتقالات نیست چرا که از سوی دیگر درباره قراردادهای دلاری نیز حرف و حدیث های عجیب و غریبی به گوش می رسد. شنیدن این موضوع که برخی بازیکنان به غیر از دلار با هیچ ارز دیگری از جمله ریال کشور خودمان قرارداد نمی بندند باعث تاسف است. اتفاقی که دو سال پیش مهدی قایدی و اشکان دژاگه آن را باب کردند و با تیم های کشورمان قراردادهای ارزی بستند!تصویر قرارداد مهدی قایدی در شهریور ماه ۱۴۰۱ با استقلال حالا تقریباً هفته ای چند خبر در این باره به گوش طرفداران تیم ها می رسد که فلان بازیکن بعد از دیدار با مدیران باشگاه و پیشنهاد مبلغ درخواستی اش از دلار و یا یورو صحبت کرده و گفته که تنها در صورتی حاضر به پیوستن به تیم جدیدش است که قراردادش را با ارز خارجی دریافت کند.در فوتبالی که همه چیز آن ایرانی است و نام لیگش "خلیج همیشه فارس" تعیین شده استفاده از ارز خارجی به جای ریال برای داد و ستد بین باشگاه ها و بازیکنان جای تاسف دارد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " شوخی زشت با سقف هزینه تیم‌های لیگ برتری! از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×