روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "پیام تبریک بازیکن استقلال برای پسرعموی قهرمان المپیکش! +عکس" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

پیام تبریک بازیکن استقلال برای پسرعموی قهرمان المپیکش! +عکس

ایمان سلیمی با انتشار استوری هایی، قهرمانی آرین سلیمی را به وی تبریک گفت.

به گزارش مشرق، آرین سلیمی موفق شد با یک کار بزرگ و شگفتی سازی در رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از سد رقیب انگلیسی خود گذشته و عنوان قهرمانی وزن +۸۰ کیلوگرم المپیک را به دست بیاورد.در میان سیل عظیمی از چهره های مطرح سیاسی و ورزشی که این قهرمانی را تبریک گفته بودند، ایمان سلیمی، بازیکن استقلال نیز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، به آرین تبریک ویژه ای گفت.ایمان سلیمی در یکی از استوری های خود، ضمن تبریک قهرمانی آرین، شادی رونالدویی او را تکرار کرده بود. خوشحالی خاصی که این تکواندوکار تیم ملی پس از بازی نیمه نهایی و همچنین فینال آن را به نمایش گذاشت.اما نکته جالب درخصوص ایمان و آرین سلیمی این است که آنها رابطه فامیلی نیز با همدیگر دارند. این دو که اهل استان کرمانشاه هستند، به نوعی عموزاده محسوب می شوند و به همین دلیل این قهرمانی برای بازیکن استقلال متفاوت تر از سایر مدال های المپیک بود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " پیام تبریک بازیکن استقلال برای پسرعموی قهرمان المپیکش! +عکس از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×