روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "رمضانی: کادرفنی گفت برای ماندن در استقلال صبر کنم" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

رمضانی: کادرفنی گفت برای ماندن در استقلال صبر کنم

مهاجم تیم استقلال گفت: پروسه تیم بستن دیر و زود و بالا و پایین دارد اما کادرفنی گفت برای ماندن در استقلال صبر کنم.

به گزارش مشرق، آرمان رمضانی پس از برتری ۲ بر یک استقلال مقابل شمس آذر قزوین درمورد گلزنی خود در این بازی و اخباری که درخصوص احتمال جدایی اش از جمع آبی پوشان مطرح شده بود، اظهار داشت: برخی اتفاقات در پروسه تیم بستن دیر و زود و بالا و پایین دارد. سوء تفاهم هایی پیش آمد اما کادرفنی همان اوایل نقل و انتقالات به من گفت برای حضور در استقلال صبر کنم که این کار را کردم. دوست داشتم صبر کنم و در تیم بمانم.وی درمورد شرایط خود گفت: هرچند دیر به تمرینات اضافه شدم اما خدا را شکر زمانی هم که در تیم نبودم، به تنهایی تمرین می کردم و الان هم انگیزه زیادی دارم. امیدوارم این شروع خیلی خوب، ادامه داشته باشد.مهاجم استقلال درمورد امیدواری هواداران به این تیم و سرود قهرمانی خواندن آنها روی سکو، توضیح داد: تیم ما سال گذشته هم شایسته قهرمانی بود اما اتفاقاتی افتاد که همه دیدند. البته امسال خدا را شکر شرایط بهتر است و نفرات اضافه شده نیز خیلی بهتر هستند. توقع هواداران به جا است. بازی به بازی پیش می رویم و هرچه خدا بخواهد.رمضانی درمورد تکرار عقب نشینی استقلال پس از به ثمر رساندن گل، عنوان کرد: هوا امشب به شکلی بود که اصلا نمی شد بازی کرد. شدت وزش باد تاثیرگذار و به سود حریف بود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " رمضانی: کادرفنی گفت برای ماندن در استقلال صبر کنم از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×