روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "غربت عجیب جواد نکونام جلوی در ورودی آسیا" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۴ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

غربت عجیب جواد نکونام جلوی در ورودی آسیا

در آستانه حضور استقلال در رقابت های بین المللی لیگ نخبگان آسیا مدیران این باشگاه رسماً قید حمایت از سرمربی تیم را زدند.

سرویس ورزش مشرق - ظرف دو هفته اخیر و پس از تساوی استقلال مقابل ملوان و شکست این تیم در اهواز حواشی زیادی برای جواد نکونام به راه افتاده است.انتقادات شدید هواداران نسبت به عملکرد تیمی استقلال به ویژه نسبت دادن این وضعیت و عدم نتیجه گیری لازم از سوی تیم به سرمربی اش موجب شده تا جواد نکونام بیش از حد تحت فشار قرار بگیرد. این در حالی است که تنها سه هفته از شروع مسابقات لیگ برتر سپری شده است.اما این مسایل بدون کوچکترین توجهی از سوی مدیران باشگاه پشت سر گذاشته می شوند. کار به جایی رسیده که برخی از پیشکسوتان استقلال نسبت به بی توجهی باشگاه و سکوت مرموز هیئت مدیره و مدیرعامل این مجموعه واکنش نشان داده و لب به انتقاد گشوده اند.حتی در برنامه تلویزیونی هم مجریان برنامه های ورزشی از سکوت مدیران استقلال به جای حمایت از نماینده کشورمان در آستانه دیدار با الغرافه قطر این موضوع را مشکوک تلقی می کنند.برنامه مسابقه بعدی استقلال در فاصله اندک تا ورود به آسیادر شرایطی که این روزها گزینه هایی از جمله فرهاد مجیدی به عنوان جانشین جواد نکونام در رسانه ها یا فضای مجازی مطرح می شوند مدیران باشگاه استقلال از کانال رسمی این مجموعه هیچ پیامی در حمایت از اعضای کادر فنی به ویژه جواد نکونام و تیمشان انجام نمی دهند تا این حس غربت در آستانه ورود به آسیا بیشتر حس شود. این در حالی است که این سرمربی در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه بوده و قرار است تا کمتر از دو هفته دیگر با حریفی در لیگ نخبگان آسیا دیدار کند تا نماینده کشورمان در قاره کهن باشد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " غربت عجیب جواد نکونام جلوی در ورودی آسیا از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×