روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "نکونام در آستانه برکناری از استقلال" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

نکونام در آستانه برکناری از استقلال

از اردوگاه استقلال خبر می رسد مدیران هلدینگ خلیج فارس برای برکناری جواد نکونام به جمع بندی نهایی رسیده و قرار است در جلسه ای که به زودی برگزار می شود این اتفاق شکل رسمی به خود بگیرد.

به گزارش مشرق، پس از شکست استقلال مقابل استقلال خوزستان مدیران باشگاه استقلال به این نتیجه رسیدند ادامه همکاری با جواد نکونام ممکن نیست و دوران حضور او بر روی نیمکت آبی پوشان به عنوان سرمربی به پایان رسیده است.احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال بر این باور است برای عبور از شرایط فعلی، استقلال نیاز به شوک فنی دارد البته از سوی دیگر فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال بر این باور بود کادرفنی استقلال تقویت و دو مربی خارجی به جمع دستیاران نکونام اضافه شوند اما این درخواست مورد موافقت مالکان باشگاه قرار نگرفت.مصاحبه شب گذشته جواد نکونام حسابی خشم احمد شهریاری رییس هیات مدیره استقلال را برانگیخت، در حالی که برخی از پیشکسوتان و مدیران در تلاش بودند حداقل جواد نکونام را تا پایان بازی با الغرافه بر روی نیمکت استقلال حفظ کنند حرف های آتشین جواد نکونام احمد شهریاری را مجاب کرد تا تصمیم خود را تقریبا عملی کند.چند گزینه خارجی در روزهای گذشته برای نیمکت استقلال مطرح شدند اما گفته می شود یک مرد بلغارستانی به نام ایوایلو پتف در رقابت با گزینه های دیگر گوی سبقت را گرفت تا در آستانه سرمربیگری آبی پوشان تهرانی قرار گیرد.البته کارنامه گزینه نهایی آبی ها به شدت جای انتقاد دارد که قطعا در صورت نهایی شدن این گزینه در خصوص آن به صورت کامل خواهیم پرداخت.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " نکونام در آستانه برکناری از استقلال از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×