روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: مشرق نیوز
امتیاز: 5 5

خبر "سیدحسین حسینی: با قدرت برمی‌گردیم" از منبع مشرق نیوز درتاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

سیدحسین حسینی: با قدرت برمی‌گردیم

دروازه بان استقلال گفت: همه تلاش ما این بود که سه امتیاز را بگیریم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم، به نظرم نتیجه منصفانه ای نبود.

به گزارش مشرق، تیم های فوتبال السد قطر و استقلال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (دوشنبه) در هفته دوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که السد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.حسین حسینی، پس از این دیدار گفت: همه تلاش ما این بود که سه امتیاز را بگیریم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم، به نظرم نتیجه منصفانه ای نبود. السد هم خط حمله قوی ای داشت اما تیم برتر میدان ما بودیم اما بعد از اینکه بازی ۲ بر صفر شد نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم.او ادامه داد: دیدار قبلی ما در لیگ نخبگان بازی خوبی بود و این بازی هم تا قبل از گل، تیم برتر میدان بودیم اما بعد از گل جریان بازی تغییر کرد. مطمئن باشید که در بازی بعد با قدرت برمی گردیم و هنوز چیزی را از دست نداده ایم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " سیدحسین حسینی: با قدرت برمی‌گردیم از منبع مشرق نیوز. "

اخبار گوناگون

× ×