روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "علی علیپور: به استقلال رفتم و آن‌ها برگه قراردادم را پاره کردند!" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

علی علیپور: به استقلال رفتم و آن‌ها برگه قراردادم را پاره کردند!

مهاجم پیشین پرسپولیس می گوید قبل از سرخپوشان، با استقلال قرارداد امضا کرده بود.

طرفداری | علی علیپور مهاجم پیشین پرسپولیس که طی فصول اخیر دوران حرفه ای خود را در پرتغال سپری کرده، مهمان عادل فردوسی پور یک برنامه اینترنتی بود و در بخشی از مصاحبه خود درباره اینکه آیا در کودکی هوادار استقلال بود گفت:اگر بخواهم واقعیت را بگویم، همینطور بوده؛ نمی شود از گذشته فرار کرد. من در زمان آقای قلعه نویی با استقلال قرارداد بستم. در آن زمان امیرحسین صادقی، رحمتی، طالب لو و ... در این تیم بازی می کردند. قراردادم ۱۰ میلیون بود و من با این پول نمی توانستم خانه ای برای خودم بگیرم و حتی به مخارج خورد و خوراکم نمی رسیدیم. پس از مشورت با خانواده قراردادم را با استقلال فسخ کردم و آنها برگه قراردادم را پاره کردند. در حال حاضر از ته قلبم پرسپولیسی هستم و دوست ندارم در تیمی به غیر از پرسپولیس بازی کنم.علی علیپور مجموعا ۲۱۲ بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و توانست ۷۲ گل به ثمر برساند تا پس از فرشاد پیوس، علی پروین، همایون بهزادی و صفر ایرانپاک، پنجمین گلزن برتر تاریخ سرخپوشان پایتخت لقب بگیرد..

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " علی علیپور: به استقلال رفتم و آن‌ها برگه قراردادم را پاره کردند! از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×