روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "گولسیانی: سلامتم را به خطر انداختم چون عاشق پرسپولیس هستم؛ مشکل یحیی گل محمدی فوتبالی نبود!" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

گولسیانی: سلامتم را به خطر انداختم چون عاشق پرسپولیس هستم؛ مشکل یحیی گل محمدی فوتبالی نبود!

 

گئورگی گولسیانی میهمان استودیو طرفداری بود.بدون شک گئورگی گولسیانی یکی از مهم ترین ارکان تیم پرسپولیس در راه قهرمانی فصل گذشته و صدرنشینی این فصل بوده و همیشه عملکرد درخشانی داشته است.حالا این مدافع بلند قامت که باید در هفته پایانی به همراه پرسپولیس برای قهرمانی بجنگد، به استودیو طرفداری آمد و به سوالات بهمن رضایی پاسخ داد.گولسیانی از وضعیت پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی، کار کردن با یحیی گل محمدی و تحول سرخ پوشان با اوسمار ویرا گفت.پیشنهاد می کنیم حتما این گفتگوی جذاب و دیدنی را ببینید...عوامل برنامهکارگردان و مجری: بهمن رضائیتصویربردار: علیرضا منوچهری و کیان موسویتدوینگر: علیرضا منوچهریسردبیر و مترجم: علیرضا نجاتیطراح گرافیک: حسین خسروی عکاس: کیان موسویبا تشکر از گئورگی گولسیانی، پیمان اکبرزاده و علی آقااحمدیمدیر تولید: حسین باقرشاهیتهیه شده در رسانه مستقل طرفداری

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " گولسیانی: سلامتم را به خطر انداختم چون عاشق پرسپولیس هستم؛ مشکل یحیی گل محمدی فوتبالی نبود! از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×