روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "الوعده وفا، گولسیانی به قولش عمل کرد؛ همه تلاشم را برای قهرمانی پرسپولیس می‌کنم" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

الوعده وفا، گولسیانی به قولش عمل کرد؛ همه تلاشم را برای قهرمانی پرسپولیس می‌کنم

گئورگی گولسیانی گل قهرمای پرسپولیس را ثبت کرد.

طرفداری | گئورگی گولسیانی قول داده بود که همه تلاشش را برای پرسپولیس انجام دهد و این کار را هم کرد.گئورگی گولسیانی پنجشنبه میهمان استودیو طرفداری بود و یک گفتگوی جذاب را انجام داد که روز گذشته تقدیم تان شد و آن را تماشا کردید. در بخشی از این مصاحبه گئورگی گولسیانی علت قهرمانی های پرسپولیس را ذهنیت برنده این تیم دانست.او مقابل دوربین طرفداری به هواداران پرسپولیس قول داد تمام تلاش خود را به کار بگیرد و باور داشت پرسپولیس قهرمان می شود، باوری که در نهایت تبدیل به واقعیت شد و در دقایق پایانی مسابقه، گئورگی گولسیانی با یک ضربه سر، گل قهرمانی را پرسپولیس زد.مرور این بخش از صحبت های گئورگی گولسیانی خالی از لطف نیست؛چون من بازیکن پرسپولیس هستم و همه تلاش را می کنم. من باور دارم قهرمان می شویم و به خاطر همین در این تیم بازی می کنم. وقتی من قول می دهم که همه تلاشم را می کنم یعنی باور دارم قهرمان می شویم. مطمئنم همه هم تیمی هایم مثل من چنین باوری دارند. مثل بازی با استقلال خوزستان که شما در حال باختن با نتیجه 3-0 هستید. دقیقه 70، 72 هست و هنوز 3-0 عقب هستید ولی بعدش 4 گل می زنید و می برید یعنی شخصیت بالایی دارید. می دانید منظورم چیست؟ این یعنی داشتن ذهنیت قهرمانی و برنده. این یعنی تیم واقعا ذهنیت برنده دارد. من نمی دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد. نمی دانم استقلال در بازی اش چیکار می کند اما من به این تیم باور دارم و به خاطر همین است که در این تیم حضور دارم و به تیم کمک می کنم.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " الوعده وفا، گولسیانی به قولش عمل کرد؛ همه تلاشم را برای قهرمانی پرسپولیس می‌کنم از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×