روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "دستکش طلای لیگ برتر مشترکا به حسینی و پورحمیدی رسید / رسمی" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

دستکش طلای لیگ برتر مشترکا به حسینی و پورحمیدی رسید / رسمی

دروازه بانان فعلی و اسبق استقلال به یک اندازه توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند.

طرفداری | پرونده لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۰۳-۱۴۰۲ امشب با قهرمانی پرسپولیس و سقوط پیکان و صنعت نفت آبادان بسته شد .قبل از شروع رقابت های این هفته، حسینپورحمیدی از تراکتور و سیدحسینحسینی از استقلال هردو با ۱۷ کلین شیت در صدر جدول دروازه بانان لیگ از این حیث بودند و از آنجا که هردوی این دروازه بانان در دیدار امشب تیمشان نیز دروازه خود را بسته نگه داشتند، بنابراین با ۱۸کلینشیت به صورت مشترک عنوان دستکش طلای این فصل لیگ برتر را کسب کردند.حسین پورحمیدی جزو دروازه بان هایی بود که انتقادات زیادی به عملکرد او وارد شد ولی درنهایت این جایزه مهم را برد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " دستکش طلای لیگ برتر مشترکا به حسینی و پورحمیدی رسید / رسمی از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×