روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "آخرین وضعیت خریدهای جدید استقلال در تابستان؛ از نقل و انتقالات آبی ها چه خبر؟" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

آخرین وضعیت خریدهای جدید استقلال در تابستان؛ از نقل و انتقالات آبی ها چه خبر؟

 

طرفداری | استقلال امیدوار است فصل خوبی را در نقل و انتقالات پشت سر بگذارد.استقلالی ها با جواد نکونام فصل بعد را هم ادامه می دهند و فعالیت نقل و انتقالات شان در سکوت خبری پیش می برند.اما استقلال می خواهد کدام بازیکنان را به خدمت بگیرد؟ وضعیت دروازه این تیم به کجا خواهد رسید؟ بازیکنان تمدیدی چه کسانی هستند؟ لیست مازاد استقلال شامل چه بازیکنانی می شود؟همه این موارد را در برنامه آن تایم امروز به شکل مفصل بررسی کردیم؛ امیدواریم از دیدن این برنامه لذت ببرید...تماشای آن تایمعوامل برنامهکارگردان: بهمن رضائیمجری: حسین باقرشاهیتصویربردار: علیرضا منوچهریتدوینگر: کیان موسویطراح گرافیک ثابت و متحرک: حسین خسرویتهیه شده در استودیوی رسانه مستقل طرفداری

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " آخرین وضعیت خریدهای جدید استقلال در تابستان؛ از نقل و انتقالات آبی ها چه خبر؟ از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×