روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "شایعه در مسیر زاینده‌رود؛ مامه‌ تیام جایگزین مقانلو در سپاهان می‌شود؟" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

شایعه در مسیر زاینده‌رود؛ مامه‌ تیام جایگزین مقانلو در سپاهان می‌شود؟

بعید است فصل آینده شهریار مغانلو را در پیراهن سپاهان ببینیم اما این احتمالا به معنای افت طلایی پوشان نخواهد بود زیرا آن ها به فکر جایگزین باکیفیتی هستند.

طرفداری| سپاهان وضعیت جذب مامه تیام را جویا شده است.روز به روز انتقال شهریار مغانلو به لیگ امارات رنگ و بوی واقعی تری به خود می گیرد و احتمالا آقای گل لیگ بیست و سوم را فصل آینده در لیگ برتر ایران نخواهیم داشت.حال خبرهای رسیده حاکی از آن است که مسئولان سپاهان به فکر جایگزین برای مهاجم گلزن خود هستند و نامی که وضعیتش را دنبال می کنند، مامهتیام است. مهاجم اسبق استقلال و فعلی پندیکت اسپور که اتفاقا خود همین تیم را نیز علاقمند خود می دید، مشکلی با بازگشت به لیگ ایران ندارد با این حال این انتقال فعلا مرحله جدی و پیشرفته ای ندارد و صرفا کمی بیش تر از علاقه است و مذاکرات در مرحله ابتدایی به سر می برد.با این حال در روزهای آینده اتفاقات بیشتری راجع به احتمال این انتقال بزرگ و جذاب در راه خواهد بود.مامه تیام آمار ۱۲ گل در ۱۳ بازی را برای استقلال ثبت کرده است.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " شایعه در مسیر زاینده‌رود؛ مامه‌ تیام جایگزین مقانلو در سپاهان می‌شود؟ از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×