روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "صالح حردانی: سرباز طوفان زرد آسیا هستم؛ سپاهان خاص‌ترین تیم ایران است!" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۸ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

صالح حردانی: سرباز طوفان زرد آسیا هستم؛ سپاهان خاص‌ترین تیم ایران است!

صالح حردانی پس از جدایی از استقلال و پیوستن به سپاهان، به هواداران این تیم سلام کرد و برایشان پیغامی گذاشت.

طرفداری | صالح حردانی در شبکه اجتماعی برای هواداران سپاهان پیغامی محبت آمیز به اشتراک گذاشت .مدافع ملی پوش و ۲۵ ساله سابق استقلال عصر امروز به طور رسمی به سپاهان پیوست و شاگرد ژوزه مورایس در این تیم شد. حردانی پس از ۲ .۵ فصل حضور در استقلال، پس از به توافق نرسیدن بر سر قرارداد با این باشگاه و البته پیوستن رامین رضاییان به استقلال، این تیم را به مقصد دیار زاینده رود ترک کرد. پس از اعلام رسمی جذب حردانی توسط باشگاه سپاهان این مدافع خوزستانی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی برای هواداران سپاهان پیغامی گذاشت و به آنان سلام داد.سلام به اصفهان، سلام به هواداران سپاهان. خوشحالم از امروز عضو کوچکی از باشگاه بزرگ و پرافتخار سپاهان هستم. امروز این افتخار را دارم که عضو "خاص ترین تیم ایران" باشم. خاص از این نظر که سپاهان یک باشگاه بزرگ، باساختار، بابرنامه و هدفمند است و این موضوع انگیزه من را برای پیوستن به این تیم بیشتر از قبل کرد. هواداران سپاهان هم در این چندسال نشان دادند که "خاص" هستند. شما عزیزان فصل گذشته در اکثر بازی ها جوی در ورزشگاه نقش جهان ایجاد کردید که همه رقبا از آن هراس داشتند. به عنوان یک بازیکن فوتبال از جوی که در بازی های آسیایی و ورزشگاه نقش جهان ایجاد شده بود لذت بردم و امیدوارم امسال در تمام بازی ها این جو فوق العاده را با شما تجربه کنم.از امروز با افتخار سرباز سپاهان، طوفان زرد آسیا هستم و امیدوارم که روز های بزرگی را در لیگ نخبگان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی تجربه کنیم و جشن های بزرگی را درکنار شما مردم شریف اصفهان و هواداران پرشور سپاهان بگیریم. مطمئنم حامی برادر کوچک تان در این راه سخت هستید.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " صالح حردانی: سرباز طوفان زرد آسیا هستم؛ سپاهان خاص‌ترین تیم ایران است! از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×