روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "انتقال مهدی تیکدری به استقلال منتفی شد" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

انتقال مهدی تیکدری به استقلال منتفی شد

مدافع فصل گذشته گل گهر به استقلال نخواهد رفت.

طرفداری | از نیم فصل گذشته لیگ برتر، خبر توافق و پیوستن مهدی تیکدری به استقلال شنیده می شد و انتظار می رفت در روزهای پیش رو بالاخره معارفه رسمی این بازیکن را ببینیم.اما طبق گفته های این بازیکن، با وجود امضای قرارداد و صحبت با کادرفنی استقلال، پس از سفر به کرمان، دیگر هیچ تماسی برای حضور او در تمرینات استقلال گرفته نشده است و گویا آبی ها او را به دلیل آنچه مصدومیت از ناحیه مچ پا قلمداد می کنند، نمی خواهند.تیکدری که اولویتش استقلال بود، از این رفتار دلگیر شده است و انتظار نداشت این گونه با او رفتار کنند.انتظار می رود تیکدری در روزهای آینده تیم جدید خود را انتخاب کند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " انتقال مهدی تیکدری به استقلال منتفی شد از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×