روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "بوژوویچ به دنبال تکمیل پازل؛ سه خارجی به استقلال خوزستان می‌پیوندند" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۷ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

بوژوویچ به دنبال تکمیل پازل؛ سه خارجی به استقلال خوزستان می‌پیوندند

استقلال خوزستان، پس از تغییرات گسترده در ترکیب تیم، به دنبال تقویت بیشتر و ایجاد یک تیم رقابتی برای فصل جدید است.

طرفداری | میودراگ بوژوویچ، سرمربی باتجربه استقلال خوزستان، با هدف ارتقاء سطح فنی تیم، چشم به جذب سه ستاره خارجی دوخته است.بر اساس اخبار موثق، یک هافبک تکنیکی برزیلی، یک مدافع مستحکم یونانی و یک وینگر سریع فرانسوی، در لیست خرید آبی پوشان خوزستانی قرار دارند. این بازیکنان با توجه به نیازهای فنی تیم و نظر سرمربی انتخاب شده اند و می توانند به عنوان مهره های کلیدی در ترکیب استقلال خوزستان ایفای نقش کنند.باشگاه استقلال خوزستان در حال مذاکرات جدی با این بازیکنان است و امیدوار است در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند آنها را به خدمت بگیرد. جذب این بازیکنان می تواند تحولی بزرگ در ترکیب استقلال خوزستان ایجاد کند و به این تیم کمک کند تا در فصل جدید به موفقیت های بیشتری دست پیدا کند.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " بوژوویچ به دنبال تکمیل پازل؛ سه خارجی به استقلال خوزستان می‌پیوندند از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×