روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "رسانه انگلیسی؛ قرارداد اندونگ با ساندرلند به خاطر بی‌انضباطی فسخ شد" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

رسانه انگلیسی؛ قرارداد اندونگ با ساندرلند به خاطر بی‌انضباطی فسخ شد

دیدیه اندونگ از نگاه دو رسانه خارجی در ساندرلند و تیم ملی گابن بی انضباط بوده است.

طرفداری | استقلال تهران در نقل و انتقالات تابستانی، دیدیه اندونگ را به عنوان یک خرید بزرگ به خدمت گرفت. اما بررسی سوابق این بازیکن نشان می دهد که او سابقه بی انضباطی در تیم های قبلی خود، به ویژه ساندرلند، داشته است.سایت انگلیسی "سندرلند اکو" گزارش داده است که اندونگ به دلیل غیبت های مکرر و عدم حضور در تمرینات پیش فصل، قراردادش با ساندرلند فسخ شده است. این غیبت حدود چهار ماه طول کشیده و باعث ایجاد مشکلات زیادی برای باشگاه شده است.همچنین، سایت "اینفو۲۴۱" خبر از بی انضباطی این بازیکن در تیم ملی گابن و خط خوردن او از اردوی تیم داده بود. این موارد نشان می دهد که اندونگ سابقه خوبی از نظر انضباط ندارد و ممکن است در آینده نیز مشکلات مشابهی برای استقلال ایجاد کند.باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم برای جلوگیری از حواشی احتمالی حضور دیدیه اندونگ در استقلال باید حواسش به طور ویژه ای روی این بازیکن خارجی باشد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " رسانه انگلیسی؛ قرارداد اندونگ با ساندرلند به خاطر بی‌انضباطی فسخ شد از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×