روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "صحبت‌های قدیمی کاپیتان پرسپولیس سوژه استقلالی‌ها شد؛ اگر می‌توانستم، var را لغو می‌کردم!" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

صحبت‌های قدیمی کاپیتان پرسپولیس سوژه استقلالی‌ها شد؛ اگر می‌توانستم، var را لغو می‌کردم!

چندی پیش امید عالیشاه در یک برنامه صحبت هایی را انجام داد که حالا در حال وایرال شدن است.

طرفداری | تیم فوتبال استقلال در هفته اول بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف تیم شمس آذر قزوین رفت و درحالی که با نتیجه یک بر صفر پیش بود، دقیقه ۸۹ در محوطه جریمه استقلال، بازیکن شمس آذر سرنگون شد که با دخالت VAR خطای پنالتی تشخیص داده شد و آن پنالتی را بازیکنان شمس آذر تبدیل به گل کردند تا بازی به تساوی کشیده شود. اما کار VAR در این دیدار خاتمه نیافت و دقیقه ۲+۹۰ استقلال روی پاس رامین رضاییان، بازیکن اسبق پرسپولیس توسط اسلامی به گل برتری دست یافت و ابتدا کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد اما با دخالت مجدد VAR، گل استقلال صحیح اعلام شد تا آبی پوشان تهرانی اولین بازی خود را به ۳ امتیاز شیرین پشت سر بگذارند. در بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن نیز اورونوف در محوطه جریمه ذوب آهن سرنگون شد که بعد از بازبینی توسط VAR، ادامه بازی ازسرگرفته شد و پنالتی اعلام نشد.بعد از اتفاقات شب گذشته که استفاده از VAR به مذاق استقلالی ها حسابی خوش آمده بود، هواداران این تیم ویدیویی را از کاپیتان حریف وایرال کردند، جایی که امید عالیشاه چندی پیش ابراز امیدواری کرده بود VAR از فوتبال برود!در این مصاحبه، مجری برنامه از عالیشاه می پرسد: اگر می توانستی یک قانون داوری یا یک قانون فوتبالی را تغییر بدهی، چه چیزی را تغییر می دادی؟اول از همه VAR را کلا لغوش می کردم!

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " صحبت‌های قدیمی کاپیتان پرسپولیس سوژه استقلالی‌ها شد؛ اگر می‌توانستم، var را لغو می‌کردم! از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×