روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "عبدالله ویسی: به بازیکنان لیگ یک ظلم می‌شود؛ رامین رضاییان را من دفاع راست کردم!" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۳۱ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

عبدالله ویسی: به بازیکنان لیگ یک ظلم می‌شود؛ رامین رضاییان را من دفاع راست کردم!

عبدالله ویسی در مورد شرایط تیم داری در لیگ یک صحبت کرد.

طرفداری | عبدالله ویسی شب گذشته رسماٌ هدایت تیم پالایش نفت بندرعباس را به عهده گرفت.سرمربی 53 ساله اسبق استقلال خوزستان که توانسته بود با این تیم قهرمانی تاریخی لیگ برتر را به دست بیاورد، به لیگ یک کوچ کرده و هدایت تیم پالایش نفت آبادان را به عهده گرفته است. ویسی در صحبت هایش پس از عقد قرارداد با این تیم به مواردی از جمله وضعیت تیم داری در لیگ یک و همچنین اهمیت تیم های آکادمی و پایه اشاره کرد.45 میلیارد سقف بودجه لیگ یک است اما چرا؟ بازیکنان بزرگی در لیگ یک هستند و حتی همین چند وقت پیش بود که رضا عنایتی از لیگ یک بیرون آمد و به صبا بردمش، آقای گل شد و برای استقلال به آسیا رفت. الان بازیکن بزرگ بیرون داریم. من با یونس شاکری امروز قرارداد می بندم و از آن مهم تر رحیم آلبوغبیش و طالب ریکانی هنوز بدون تیم مانده‎ اند. الان چند بازیکن برند تیم های لیگ یکی هستند و به ما کمک خواهند کرد. سقف لیگ یک محدود است و وقتی با 10 میلیارد نمی توانی یک آپارتمان رهن کنی، یعنی ظلم به لیگ یک! لیگ یک همان 90 دقیقه، همان سفر و همان بدنسازی را دارد و حتی 2 بازی بیشتر از لیگ برتر دارد ولی چرا سقفش کمتر است؟ ما باید با 50 نفر 45 میلیارد ببندیم اما در لیگ برتر، 45 میلیارد برای یک بازیکن است. این ظلم به بازیکنان لیگ یک است.وی همچنین افزود:من برای کشف استعدادهای جنوب اینجا هستم. اگر چه دارم بازیکنان لیگ برتری نیز می گیرم اما می خواهیم بازیکنان زیر 20 سال این استان و استان های هم مرز را پیدا کنیم. فوتبال بی رحم است و باید حواسم باشد. رامین رضاییان را سال 89 به عنوان مهاجم نوک بازی دادم اما دیدم دفاع راست بهتر بازی می کند و تا همین امروز دفاع راست است. خیال تان از این موضوع راحت باشد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " عبدالله ویسی: به بازیکنان لیگ یک ظلم می‌شود؛ رامین رضاییان را من دفاع راست کردم! از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×