روی خط خبر

موضوع: تازه ترین های باشگاه استقلال منبع: طرفداری
امتیاز: 5 5

خبر "کارشکنی مسئولین فولاد ادامه‌دار است؛ درگیری میان هواداران استقلال و فولاد!" از منبع طرفداری درتاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۸ مربوط به تیم استقلال با موضوع news-تازه ترین های باشگاه استقلال منتشر شد.

کارشکنی مسئولین فولاد ادامه‌دار است؛ درگیری میان هواداران استقلال و فولاد!

پس از انتظار زیاد و حواشی پیرامون بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران، هواداران توانستند به استادیوم راه پیدا کنند.

طرفداری | بالاخره بعد از دو ساعت از زمان گفته شده، دروازه های ورودی استادیوم فولاد آرنا باز شد.مسئولین فولاد که بارها با انجام کارهای مختلف مخالفت خود را با برگزاری دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران به نمایش گذاشته بودند، در اقدامی جدید با دو ساعت تأخیر دروازه های ورودی استادیوم را گشودند.این بازی با اعلام به علت آماده نبودن استادیوم غدیر اهواز (استادیوم اختصاصی استقلال خوزستان)، در فولاد آرنا (استادیوم اختصاصی فولاد خوزستان) برگزار خواهد شد. پس از اعلام این مطلب بارها مسئولین باشگاه فولاد با انجام مصاحبه های مختلف و انتشار استوری و سایر کارهای این چنینی، مخالفت خود را اعلام کرده بودند. آن ها حتی با اخلال در بلیت فروشی این بازی، صدای اعتراض استقلالی ها را درآوردند.مسئولین استادیوم گفته بودند دروازه های ورودی از ساعت 17 باز خواهند شد؛ اما این اتفاق در ساعت 18:50 رخ داد و جمعیت زیادی پشت درب های بسته استادیوم مانده بود. طبیعی بود که با باز شدن دروازه ها، سیل جمعیت به سمت استادیوم روانه شود و دراین بین به علت ازدیاد جمعیت برخی افراد تعادل خود را از دست بدهند و زمین بخوردند.به گفته خبرنگار اعزامی طرفداری، پیش از باز شدن دروازه های ورودی یک درگیری کوچک میان چند تن از هواداران فولاد و سایر هواداران رخ داد که با دخالت نیرو انتظامی پایان یافت.آیا مسئولین فولاد خوزستان فکر این مسئله را کرده بودند که ممکن است رفتارهای لجوجانه و بچه گانه ای که دارند باعث آسیب جسمی به افراد دیگر شود؟ نظر شما چیست؟هواداران استقلال پشت درب های بسته

آخرین اخبار باشگاه استقلال، تمامی اخبار بدون دخالت نیروی انسانی توسط نرم افزار جستجوگر، جمع آوری میشود و استقلال آنلاین در قبال محتوای اخبار هیچ مسئولیتی ندارد.

جدیدترین اخبار تیم استقلال در حوزه news-تازه ترین های باشگاه استقلال، نشر خبر " کارشکنی مسئولین فولاد ادامه‌دار است؛ درگیری میان هواداران استقلال و فولاد! از منبع طرفداری. "

اخبار گوناگون

× ×